dimecres, 5 de maig del 2010

Croquis del Itinerari:

Dia 07 de maig de 2010:
Sortida des de Girona el dia 07 de maig a les 08:45 i arribada a Charleroi el dia 07 de maig a les 10:35.
En arribar s’agafa l’autobús al sortir a la esquerra( hem de comprar el viatge d’anar i de tornar), companyia Voyages l’ELAN , aquest autobús va des de l’aeroport al centre de Brussel·les concretament para a la Gare du Midi de Brussel·les.
Dia 08 de maig de 2010:
Agafar el tren a primera hora i anar a Lovaina –Lieja Melines-Brussel·les. S’ha de concretar.
Dia 09/10 de maig de 2010:
Hem de deixar l’hotel i anar cap a la estació de tren gran central, aquest dia és el que marxem cap a Amsterdam. Hem d’agafar un tren ja pagat amb la companyia nshispeed, el tren que agafem surt de Brussel·les a les 07.19 hores del matí i arriba a les 10.06 a Amsterdam a la estació central.
D’allí ens hem d’adreçar cap a l’hotel que és diu Edem Hotel.
Hem d’estar 2 dies a Amsterdam.
Dia 11 de maig de 2010
Aquest dia és el que agafem el tren cap a Anveres. L’agafem a Amsterdam a les 07.54 i arribem a les 10.00 a Anvers.
L’hotel a Anveres és l’hotel Astoria
Dia 12 de maig de 2010:
Sortim al matí des d’Amberes a Bruges, no tenim comprats els bitllets.
Arribem a Bruges i haurem d’agafar algun mitjà de transport per moure’ns fins al b&b , que hem reservat tres nits. El b&b és diu B&B Marieke i es troba situat al carrer Predikherenrei.Donat que arribem d’hora el que farem és visitar el centre de Bruges el dia de la nostra arribada.
Dia 13 de maig de 2010:
Aquest és el dia que reservem per a viatjar fins a gante. Sortirem al matí de l’estació central de Bruges i ens adreçarem cap a gante.
Dia 14 de maig de 2010:
Aquest dia és el dia que reservem per a Oostende
El que pretenem es fer-ho amb mig dia i així poder arribar a Bruges per passar la tarda. Aquí acabarem la resta de Bruges que no haguem acabat el dia anterior. Aquest és un bon dia si volem comprar la excursió en barca pels canals de Bruges o per si volem caminar per la ciutat
Dia 15 de maig de 2010:
És l’últim dia efectiu del viatge. Hem de marxar de matí cap a Brussel·les, el bitllet no el tenim comprat. En principi hem de retornar al mateix hotel i allí deixar les maletes.
Serà el dia que hem de fer les compres i visitar el que no haguem vist a Brussel·les. Serà un dia eminentment tranquil.
Dia 16 de maig de 2010:
Ens hem de llevar aviat i anar cap a l’estació central on agafarem un tren cap a l’estació del midi. Allí hem d’agafar el bitllet de l’autobús de tornada a casa.
L’avió surt de Charleroi el dia 16/05 a les 15:15 i arriba a Girona a les 16:55. Per tant ens aixecarem esmorzarem i cap a l’estació central. Sabem que el trajecte fins a l’aeroport és d’uns 60 minuts. Hem d’arribar-hi a les 13:15 per tant a la gare du midi a les 12:15 i per tant sol podrem fer l’última visita ràpida a la Gran Place i voltants.