diumenge, 9 de maig del 2010

Diumenge 09 de maig de 2010. Brusel•les-Amsterdam

Avui em toca escriure a mi, per tant serem breus! Ens hem aixecat molt d’hora a les 06:20 h del matí, ja que havíem d’agafar un tren cap a Amsterdam.
A l’estació hem arribat bé de temps i ens hem hagut d’esperar una estona. El trajecte dura gaire bé tres hores, i com sempre el Joel ha estat domint i jo controlant la gent que pujava i baixava, que ha estat ben poca, ja que el tren anava bastant buit, com no! Qui agafa un tren a les 7 h un diumenge, jaja! Arribem a Amsterdam a l’hora prevista i l’estació és molt bonica. Comencem a caminar per la vora dels canals i com sempre anem una mica perduts davant d’una ciutat nova, però aquest cop, ens orientem ràpidament. Les bicicletes!!!quin horror, només hi ha que bicicletes i més d’un cop he estat en perill de ser atropellada, com no em fixo!!
Arribem a l’hotel, i està força bé! Deixem les maletes i anem a fer una ruta pel barri vermell, com el Joel diu, el barri roig! Aquest de Lleida! Un barri diferent amb algunes noietes i altres de no tant joves, exposades davant de la gent per tal de guanyar-se la vida.
Per cert, m’he descuidat dir-vos que Amsterdam és una ciutat molt bruta, està tot tirat pel terra i fa la sensació que hi hagi vaga d’escombriaires! Quina pena, ja que el seu encant marxa en veure tota aquesta brutícia.
Com encara era d’hora per dinar, hem anat a la fàbrica de Heineken, la visita dura uns 90 minuts, i està molt bé, ens ha agradat molt, i lo millor és les tres cervesa que et donen per veure!! Jo no me les he pogut gairebé acabar, a més, amb la panxa buida he anat cap a l’hotel ben contenta.
Al migdia hem fet el check-in a l’hotel i després hem voltat pels canal i hem visitat la plaça Dam, la plaça Magna, el pont torrens luis, el palau reial, l’església nieuwe kerk, els 7 ponts, la casa d’Ana Frank, el temple budista i suposo que alguna cosa més! Estem destrossats de caminar no se si podrem continuar aquest ritme! L’edat ens passa factura, ja,ja!
No gaire tard ens retirem cap a l’hotel, ja que demà encara ens queden coses per visitar, a més a més, el Joel avui vol veure la final de la copa d’Europa de basquet.
Hem vist per Internet que hi ha aeroports tancats pel tema dels núvol de cendra, encara no podrem tornar!

1. Espero que us vagi molt be, i no beguis tantes birres Laia, jejeje, i visca el Barça, ja som campions. !! Ah ¡¡ i no fumeu molts porros que senten malament, jajaja. Molts petons i que us ho passeu d’allò millor...

2. Hola Jordi,
    Per aquí molt bé, i no hem entrat a cap coffeshop, no ens ha cridat l'atenció! jaja